spoon

Recent Recipes

The land flowing with bananas and chocolate :)

1

Category :

Dzisiaj miałam niesamowitą ochotę na czekoladę, dlatego postanowiłam zrobić deser czekoladowy z dużą porcją owoców ;)
Do przygotowania tego przepysznego musu potrzebujemy:

2 bananów
soczystego, i twardego jabłka
jogurtu naturalnego 200g
oraz kremu czekoladowego, ja wybralam krem mocca z kawałkami ziaren kawy(Lidl), który ma bardzo oryginalny smak, który uwielbiam, ale równie dobrze będzie smakował inny krem czekoladowy.
Czas przygotowania: 15 minut
 Porcja dla 2 osób.

Kroimy jabłko na małe kawałki ze skórką, następnie banany na plasterki.
 Miksujemy te produkty( użyłam blendera) i dodajemy jogurt.
Gdy uzyskamy aksamitną substancję dodajemy 2 łyżeczki kremu czekoladowego, a nawet 3 dla tych którzy lubią słodsze desery. Ponownie miksujemy produkty, aby uzyskać jednolity kolor.
Możemy ozdobić mus truskawkami, malinami lub zieloną bazylią.
I deser gotowy:)



Mam nadzieję, że Wam zasmakuje, pozdrawiam!:)

Dorota


 

1 komentarze:

Zaproś mnie na taki deser:D!
Aga

Prześlij komentarz