spoon

Recent Recipes

Podejście pierwsze: pizza.

1

Category :

Obiecałam, że napiszę o moich zmaganiach z pizzą. 
Piszę niechętnie, bo zadowolona nie jestem, przede wszystkim z tego powodu, że przygotowanie ciasta trwało 2 godziny plus czas na pieczenie. 
Mimo, że jestem dosyć cierpliwą osobą, trwało to zbyt długo i byłam za bardzo głodna. :)  
Generalnie ciasto było dobre, ale zwyczajne, trochę smakowało, jak puszysta bułka pszenna, dlatego nie będe publikowała przepisu.
 Z tego powodu postanowiłam wznowić poszukiwanie idealnego przepisu na ciasto. :) Zaciekawił mnie bardzo przepis Tomka Woźniaka, który prowadzi świetny blog kulinarny i większość jego przepisów  jest prosta i szybka do wykonania (link znajdziecie po prawej stronie na liście polecanych blogów), dlatego przy najbliższej okazji zrobię ciasto Tomka.:)

Jedyne co mi się udało to składniki na pizzę, których połączenie smakowała bosko, nawet na odgrzewanej pizzy.:)

Ułożyłam małe platerki sera brie na ciasto, dodałam pieczarki, a pod koniec pieczenia na ok. 3 minuty włożyłam pomidorki "wytarzane" w czosnku i oliwie z oliwek z ziołami.
Pyyycha! 


Dorota

1 komentarze:

delikatny aksamitny smak. nic dodać nic ująć ,przepis idealny :)

Prześlij komentarz