spoon

Recent Recipes

Paella !

0

Category :

Dziś zdjęcia niestety z komórki, ponieważ jak robiłam paellę byłam w domu w Bydgoszczy i nie chciało mi się szukać aparatu, wybaczcie:)
Składniki (dla 6-8 osób):

● 4 torebki ryżu
● 2 cebule
● 3 ząbki czosnku
● oliwa 
● 2 szklanki bulionu warzywnego
● 2 czerwone papryki
● 2  mieszanki mrożonych owoców morza
● opakowanie mrożonych krewetek koktajlowych
● cytryna
● puszka groszku
● łyżka masła
● nitka szafranu / ja dodałam kurkumę
● pęczek natki pietruszki
● sól (mało), pieprz  

Kroimy cebulę, solimy i ugniatamy,żeby wypuściła sok i zrobiła się miękka.
Polewamy oliwą i próżymy pod przykryciem na patelni

Do cebuli dodajemy papryki pokrojone w kostkę i pokrojony w plastry czosnek.
Próżymy. W międzyczasie gotujemy ryż, który następnie wrzucamy na patelnię do wcześniej przygotowanych warzyw, smażymy.

Rozpuszczamy 2 kostki bulionu. i wlewamy do ryżu z warzyami.
Dodajemy także puszkę groszku oraz przyprawiamy całość kukrkumą, pieprzem i małą ilością soli.

Wcześniej rozmrożone owoce morza dodajemy do wcześniej usmażonych składników 
i...





posypujemy natką pietruszki.

Voilla!
Aga

0 komentarze:

Prześlij komentarz