spoon

Recent Recipes

Tortilla alla rucola

0

Category :

W zeszłym tygodniu mielismy kilka bardzo upalnych dni, dlatego miałam ochotę na zjedzenie czegoś lekkiego, a zarazem pożywnego :)
Zdecydowałam się na tortillę. Przy okazji poszukiwań zrobiłam mały rekonesans w sprawie cen tego produktu.
Generalnie cena tortilii zaczyna się od 3,50 a kończy na 12 zł za ok 10 sztuk.
Najtańsze znalazłam w Lidlu i Biedronce i jakościowo też bardzo dobre:)

Mój pomysł na tortille:

tuńczyk w kawałkach -  w wodzie lub w oleju
rucola
sos tatarski
pomidor lub truskawki
wrap

Podgrzewamy ciasto przez około minutę w piekarniuku na 180 stopni lub w mikrofali na mocy 700 przez minutę. Następnie smarujemy ciasto sosem tatarskim i układamy tuńczyka oraz pomidora pokrojonego w plasterki.

Zdecydowanie polecam użycie sosu tatarskiego, bo w połączeniu z tuńczykiem i rucolą powstaje nieziemski smakowo efekt :) Po nałożeniu wszystkich składników ciasto zwijamy robiąc z wrapa becik.
Polecam spróbować wrapa, również z truskawkami w tym miejscu, zamiast pomidora.





Dorota

0 komentarze:

Prześlij komentarz