spoon

Recent Recipes

Random from Tunisia

1

Category :

Biorąc pod uwagę to, że ostatnio byłam zregenerować siły przed obroną licencjatu w Tunezji, nie omieszkałam zrobić kilku zdjęć tamtejszej kuchni:). Oto efekty:
Na powyższym zdjęciu jeden z moich obiadów: frytki z batatów, zapiekanka ze szpinakiem, cielęcina i sałatka
(uprzedzając pytania.. po tygodniu takiego jedzenia jestem jakieś 1,5 kg cięższa:))


obiad Krzysia: fasola, zapiekanka, lasagne, kurczak




Tunezyjskie podgrzewane pomidory są przepyszne! Jadłam je do każdego posiłku.



Indyk z panierce,bataty i sos szpinakowy

Sałatka z owocami morza

Złociste kalmary


Najlepsza kolacja podczas pobytu: polędwica wołowa na puree z ziemniaków

Typowe danie kuchni tunezyjskiej: kuskus, orzechy, cielęcina i kurczak

"Imponujący" cheesburger ze snack baru

desery.. nie jadłam ich, bo średnio miałam ochotę na słodkie,ale dzięki apetytowi Krzysia mogłam je sfotografować:)







Aga

1 komentarze:

królewskie! :)sam widok truskawek mnie pociesza, a już niedługo biszkoptowy sernik z truskawkami! Dorota

Prześlij komentarz